Datorhelv**e

Nu är jag så trött på den här datorn som bara hänger sig, säger att programmen inte svarar, tar en kvart på sig att starta upp (jag överdriver inte) och bara jäklas med mig i största allmänhet.
Idag ska jag åka och köpa en riktig dator som bara är MIN med svårklurat lösenord och som ungarna ALDRIG kommer att få sätta klorna i – inte ens om de tjatar om skolarbete. Ingen MSN kommer att göra den ointressant för dem ändå så… Jag använder det inte och kommer inte att installera det trots att de kommer att tjata sig blåa och bli jättesura när de inte får komma in i MIN dator. Jag vet inte vad de gör, men så fort de använt en dator mer än en timme så blir den seg och tjurig och gör inte som man vill. Jag förstår det inte!!! Jag hade min gamla dator i flera år och den funkade klockrent, och så en dag fick de låna den och den blev sig aldrig lik och till slut bara tvärdog den 😦
Idag blir det Media Markt till att börja med och sen får vi se vad jag hittar för nu har jag tröttnat på att behöva bli sur och irriterad varenda gång jag sätter mig för att jobba. Ingen laptop utan en vanlig stationär vill jag ha.
Jag har faktiskt skoljobb också att göra som inte går som det är nu.
Datoraffären – here I come!!! 🙂

One comment on “Datorhelv**e

Kommentera

