Äntligen!

Till slut fick jag hem min nya bil!!! Hämtade den i eftermiddags men har egentligen inte hunnit köra den nåt för jag har tillbringat resten av dagen i Noras skola på utvecklingssamtal och sen var det stallet som gällde (överraskad? Någon? 🙂 ). Nora red först lektion och sen red hon Trixi på ledigtiden i ridhuset. Barbacka för första gången och det var inga som helst problem. Trixan var jättesnäll och lugn och de både travade och galopperade utan några luftsprång eller bakutsparkar 😉
I morgon kväll är det hoppträning för Jennifer inför tävlingen på söndag. Spännande! Nora vill ju hoppa högt, men jag har sagt att hon får börja på en 50 cm clear round första gången med ny häst och så kan hon kanske hoppa högre nästa gång. Det är en klubbtävling i april också har jag för mig.

I morgon blir det i alla fall en tur till Linköping med Magda och Tuva, och så ska Emilia vara ledig från dagis också och följa med. Vi ska på IKEA och så ska jag köpa dator. Nu har jag äntligen bestämt mig för vilken jag ska ha och den ska finnas hemma verkar det som dessutom, så det är väl bara att gå och hämta den i hyllan hos Net-on-Net antar jag.

Nu blir det soffan och lite mat och sen är jag nöjd 🙂

Kommentera

