Klar!

Jag tror banne mig att jag är klar med mitt skrivande. Jag har haft snart tre veckor på mig och bara skjutit upp att skriva ner det och bara jobbat med det i huvudet, men de senaste dagarna har jag varit duktig och skrivit ner alla mina tankar som bara funnits i mitt huvud hittills. Nu kanske jag är nöjd till slut. Jag har såna stora krav på mig själv när det gäller att det ska vara välskrivet och prydligt och med ett bra och tydligt språk att det ibland tar mer tid att redigera efteråt än att kläcka själva idéerna. Nu känns det i alla fall bra. *puh*

Åkte till stallet utan Emilia på eftermiddagen för Daniella skulle rida en extra dressyrträning och jag passade faktiskt på att hänga med jag också med Sara. Hon behövde röra på sig och jobba ordentligt och efteråt var hon alldeles genomsvettig hela hästen. Jag var rätt färdig jag med måste erkännas 😉
Ett tecken på att jag får rida alldeles för sällan med andra ord. Kanske måste kräva att få rida min häst själv ibland 🙂

Vad sjutton sysslar hon med? tänker Trixi

Kommentera

