Fredag

Åkte en snabbis till stallet på förmiddagen för att mocka och göra foder och nu sitter jag vid datorn och har precis lagt sista handen vid mitt arbete som jag håller på med. Funderar på att posta det så det är gjort och jag inte behöver tänka på det mer förrän på morgonmötet på fredag…
Ska gå och duscha sen och dra en snabb repa till stan och göra några trista små ärenden.
Var och bytte min handväska på Wedins (eller heter det Accent numera?) för jag har haft den i knappt två månader och handtagen har gått sönder. Trist, men det blev bra i slutänden för jag fick till slut byta den mot något annat och jag valde en skitsnygg svart väska i skinn som var betydligt dyrare, men jag betalade ju bara mellanskillnaden. Dessutom hade de 25% på valfri vara och istället för att slå 25% på mellanskillnaden så slog tjejen i kassan 25% på hela väskpriset vilket blev 175:- som alltså drogs från min lilla mellanskillnad. Blev inte mycket kvar då 8)

Nora red Trixi på lektion för första gången igår och det gick jättebra! De börjar lära känna varandra nu och de är redan anmälda till påskhoppningen 🙂

Kommentera

