Odd Molly på Tradera

Just nu har jag en hel drös auktioner ute på Tradera. Främst Odd Molly men även lite hästprylar (eller ponnyprylar kanske man ska säga). Kommer nog lite mer framöver.
Från Odd Molly finns cupcake top, T88 buttondown tunika, LJUUUUVLIG stickad stor kofta, eftertraktade underklänningen från Vive la difference-kollektionen, stickad kjol och tunnstickat linne och av hästsaker finns bett och martingal än så länge. Måste rensa lite i garaget för vi håller ju på att drunkna i saker!!!

Hitta till mina auktioner HÄR!

Var förresten och köpte ett vårtäcke åt Trixi igår. Hon hade bara en tjock täckjacka stackarn, nu när det börjar bli så varmt ute så nu köpte jag ett fleecefodrat täcke som håller mot regn också men ändå andas. Halva 749:- känns helt överkomligt.
Avantia här i Norrköping har de hela mars ut HALVA PRISET på alla täcken! ALLA! Billigare än så blir det inte! De hade mycket att välja på så åk dit och titta vettja! Hett tips! 🙂 Det står inte på deras hemsida att de har halva på täckena men det har de i butiken. Fanns lite annan rea också med bl a 25% på en massa kläder och 50% på flera ridbyxor. Nu har ju jag tagit det jag ville ha så nu får ni andra åka dit *haha*

Kommentera

