Söndag

Började dagen med att åka till stallet med Emilia för hon skulle rida lektion i sina nya jodhpurs som hon fick i födelsedagspresent. Hon var väldigt spänd på om det skulle gå ännu bättre att rida nu när man både fyllt 5 år och dessutom har likadana ridskor som resten av familjen och nog gick det liiiiite bättre än förra veckan 🙂
Jag åkte direkt till jobbet när hon var klar och öppnade och jobbade till stängning och nu ska jag väl fixa lite middag till kidsen och så småningom till mig och Stefan också. Han sitter och tittar på hockey på tv så jag kan sitta här vid datorn en stund och pyssla för mig själv medan Milli springer i cirklar och härjar. Verkligen avslappnande… 😉

Kommentera

