Smart och listigt

Det här måste vara den ultimata uppfinningen för oss som tvättar leriga hästtäcken och håriga schabrak i tvättmaskinen och sen får dras med hästhår i alla efterföljande tvättar i flera veckor framöver, igenstoppade rör och arga äkta män: tvättpåse i hästtäcke-storlek!!!
Finns att beställa för billig penning (ca 160 kr inkl frakt från England) som väl uppväger alla ovanstående problem – jag hade kunnat betala det dubbla!
HÄR finns en länk till sidan som säljer dem. Även svenska Ponnyprakt säljer liknande tvättväskor fast till ett betydligt högre pris. HÄR finns deras länk. Kanske är dessa lyxigare, men jag känner att det billigare alternativet räcker gott och väl för min del – de kommer lysa upp min vardag varje gång det är dags att tvätta. Kanske jag då verklligen tvättar täcken och schabrak och inte bara lägger undan dem och tar fram ett nytt för att slippa tjafset om alla vita och röda hår… 😉

Kommentera

