Trixan i högform


Bästisar

Jag red Trixi runt galoppbanan tillsammans med Madde och Lilja idag för jag ville se om hon var lika sansad när hon hade någon annan med sig som hon är ensam. Det var hon inte 🙂 ”NO SHIT! JAG VINNER!!!” hojtade Trixan när vi kommit halvvägs i första galoppvarvet (efter att skritt- och travvarven varit ganska sansade trots allt) och körde gasen i botten. Inte så att hon bockade eller något sånt, jag bara kände hur det liksom sköt fart bakifrån och jag fick försöka hålla igen efter bästa förmåga. Hon var ju i och för sig hyfsat kontrollerbar, men det gick ganska fort – liiiite fortare än jag var helt bekväm med 😉
Paddocken var upptagen av lektionshästar så Nora fick rida i ridhuset och jag slänger in en massa bilder bara för att Trixi är det sötaste lilla hästen som finns (ÅH NÄ! Ingen slår Sara – men det är ju underförstått 🙂 ).

3 comments on “Trixan i högform

  1. Kikar in här hos dig, vilka fina hästar du har och framförallt vilka duktiga barn.
    Jag är riktigt imponerad !
    Står ni månne på NFK ( tycker det ser ut som så ) ?

Kommentera

