Say no more…

Jag red Sara i förmiddags… Tyckte jag skulle vara sjysst mot henne och lägga ut ett par upphöjda bommar som man kunde jobba över på böjt spår för sånt brukar hon tycka är kul.
Hon var sur, seg och ovillig och när vi kom in i ridhuset och jag visade henne bommarna (full av entusiasm) så bara fnös hon och sa ”up yours”. Hon hade en riktigt dålig dag så vi gjorde visserligen det vi skulle bara för att jag förutsatt mig det, men det har ju varit roligare att rida.
Det gick helt enkelt så himla dåligt – say no more… 😦

4 comments on “Say no more…

  1. Tack :), nu ska jag bara sätta fart & sy åt henne så mys-hörnan blir klar oxå.
    Kul att du gillar min blogg 🙂

    Vissa dagar är inte till för träning enligt hästarna helt enkelt hihi 🙂

Kommentera

