Ojojoj så mycket jag hann med :-)

Idag har jag hunnit med en massa faktiskt!
Började med telefonmöte med min utbildningsgrupp kl 10 och vi pratade väl i kanske en halvtimme eller så.
Eftersom jag inte jobbade idag så storstädade jag källaren, sorterade tvätt, tvättade två maskiner, klippte och badade Primus som numera luktar bättre och dessutom har sommarkostym och jag hann till och med röja köket *puh* Kanske berodde det på att jag var fruktansvärt irriterad och sur och då brukar jag få saker gjorda så jag kanske skulle ta och vara tjurig lite oftare? 🙂
På eftermiddagen träffade jag och Emilia Catharina och My på Bagarstugan och festade loss på en massa fika och latte *MUMS* och pratade strunt i nästan två timmar eftersom det var alllllllldeles för länge sedan vi sågs. Ändå kändes det som om det var i förrgår så vi bara fortsatte där vi slutade i höstas – ibland är det så. Mycket trevligt.
Milla och jag tog stallet på vägen hem och detta var vad vi hittade i boxarna:

Snygga va!?!?!? (och ja, Trixan är precis så röd – hon ser ut som en räv i färgen = ursöt!!!)
När jag hade borstat Sara i en kvart så hade hon gått från att vara grå av lera till att vara… brunsvart…
Tur att jag har Emilia som hjälper mig att borsta och mocka:

Men sen måste man ta igen sig på höskullen medan mamma gör höpåsar:

Nu har jag precis gjort våfflor åt ungarna och stekt hemgjorda hamburgare åt oss och jag tror nästan att jag ska liva upp det hela med ett glas rött för det tycker jag att jag förtjänar 😉

2 comments on “Ojojoj så mycket jag hann med :-)

Kommentera

