Vet inte…

… om allt håller på att rasa runt mig.
Vet inte om alla är som jag tror att de är… kan man lita på folk man
tror man känner innan och utan?
Orkar inte fundera…

av saraconnemara Postat i Övrigt

3 comments on “Vet inte…

  1. Inte för att jag vet vad det handlar om, inte känner jag dig heller … men en cyberkram kommer från mig ändå med förhoppningar om att allt löser sig för dig !
    Kram !!

  2. Bättre att veta att man ej kan lita på folk än att leva i misstänksamhet och ovisshet. Även om vissheten kommer att göra ont

  3. det är en fråga jag ställer mig själv varje dag. ska man gå på magkänsla eller ska man helt enkelt kämpa in i det sista med något som man har en negativ inställning till? Hur kan det kännas så lätt men ändå vara så svårt………

Kommentera

