Einstein?

Igår hade Cubus 30% på alla kläder och jag passade på att handla lite vårnytt till Emilia som sliter kläder som jag-vet-inte-vad. När jag skulle betala stod det en tjej framför mig som frågade om hon verkligen fick 30% på varje plagg och kassörskan sa att ja, det fick hon ju.
”Du får 30% på hela det här köpet”.
”Nej, nej, jag vill ha 30% på varje plagg för det står det ju på skylten”
”Men det blir ju samma sak”
”Nej, om det står 30% på alla kläder så vill jag ha 30% på varje plagg så att det blir 30% billigare”
”Visst…”
Eh…? Smart…? 😉

2 comments on “Einstein?

  1. Svar: Tack! Tycker också att hon är fin, hoppas att hon blir en trevlig dressyrhäst när hon växt till sig! =) Haha, håller med om att man inte vill hitta de där mössen i fodertunnan. Gjorde det en gång och den ville ju komma ut så den sprang upp på min arm. Hua! =)

    Ha en bra dag!

Kommentera

