Klipp, klipp

Emilia har varit hos frisören för första gången i sitt 5-åriga liv. Det har liksom inte behövts förut – jag har klippt henne och hon har varit fin så. Nu var i alla fall hennes högsta önskan att få gå och klippa sig på riktigt så vi gick till min frisör och frågade om hon hade en tid och det hade hon. Direkt! Emilia var helt överlycklig och det bara bubblade i henne och hon berättade om allt och ingenting – detta var ju såååå spännande!
Först måste man klipp-klippa:

och sen ser man ut såhär:

Idag håller jag mig faktiskt borta från stallet helt – det är tjejernas dag – för jag ska sitta på möte med jobbet istället. Ska bli trevligt för vi är ett sånt bra gäng som jobbar ihop. Men det är sen det – just nu är det städning av badrum som gäller… hur kul är det…? 😦

One comment on “Klipp, klipp

Kommentera

