Borta?

Jag har fixat och trixat lite med knappar och annat här på bloggen och då tappat bort min länklista…
Får ge mig ut och leta för nu verkar den helt försvunnen *skumt* 😦

One comment on “Borta?

  1. Hej! Skoj att du tittade in hos mig. Du är välkommen tillbaka! Aldrig lätt det där med teknikens värld, knappar, länkar och bloggar! Själv har jag inte lärt mig lägga in filmer men ska ta mig i kragen och filma min buse en dag och lägga upp sen. Hormonhoppan är ett passande namn på min 12-åring HAHAHA! Hon accepterade det INNAN jag skrev det i bloggen dock…

Kommentera

