Slit och släp

Nu har jag fått nog av att hyra släpet från NFK varje gång vi ska åka någonstans. Det kostar ju mer att låna det än själva träningarna i sig så i längden går det inte rent ekonomiskt. Jag måste ha ett släp!!! Så nu har jag haft en liten diskussion med min bästa bästa mams ang lite sponsring och det löser sig nog – vi bidrar lite båda två – så nu letar jag för fullt. Jag vill ha ett NUUUU!!! Är less på att behöva planera veckor i förväg vart vi ska för att kunna boka och less på att se pengarna rinna iväg på att bara åka liksom. Det finns roligare saker att göra med slantarna. Bara det där att kunna dra iväg med ponnyskrutten när man vill! Vilken känsla! Jaja, det fixar sig kanske fortare än vi anar för jag har lite på G… 😉

One comment on “Slit och släp

Kommentera

