Några bilder

Vi byggde ju bana i onsdags till storhäst-hoppningen som kommer att vara nu i helgen.
Emilia var med och kånkade och bar och gjorde sitt bästa tills hon kom på att det var roligare att plocka maskrosor 🙂
Hon är med på det mesta man hittar på (i alla fall ett tag) och igår bröt hon ihop för att hon inte fick åka till stallet *YES* Snacka om att jag uppfostrat henne i rätt anda – till hennes pappas bedrövelse… han är inte lika taggad att åka och mocka 😉

Efter banbygget njöt vi på pizzerian i kvällssolen med stora pizzor och trevligt sällskap. Roligt att jobba för klubben och tyvärr känner jag att jag kan allt för sällan. Inte för att jag har så himla mycket viktigare saker att göra utan för att jag nästan alltid har Emilia med mig och en 5-årings humör och arbetsvilja kan man inte alltid lita på så det är svårt att binda upp sig då. Stefan är ju nästan alltid borta på helgerna och det är ju då klubben har sina aktiviteter så det blir som det blir. Tyvärr… Men snart är Milla stor och då kan jag ta igen det jag inte gjorde nu 🙂

Kommentera

