På kvällskvisten…

…kom jag på att jag lovat baka nåt till fikat i morgon, så vid kvart över elva reste jag mig äntligen från soffan och gjorde nutella-muffins. *MUMMA*
De var INTE alls äckliga om man säger så och jag får slå mig själv på fingrarna för att inte äta fler nu 😉

Den här mötte mig i hagen i söndags förresten när vi kom från tävlingen:


Ser rätt härligt ut i solgasset. Sara njöt och ville inte komma med in 😎

bloglovin

3 comments on “På kvällskvisten…

  1. Såg att du hade kommenterat i min blogg 19/5 och jag känner igen mig i att man ibland har fått stå tillbaka för döttrarnas ridning (har två). Eftersom vi står inhyrda finns det som tur är ANDRAS hästar att rida allt som oftast (någon period har jag faktiskt fått bege mig till ridskolan också när det inte funnits någon lämplig ”mammahäst” att rida). Er häst ser helt underbar ut! Snacka om att kunna njuta av livet!

Kommentera

