OK – rätt låt vann

Jag måste medge att RÄTT låt vann för en gångs skull. Fastnade ju såklart trots allt vid Melodifestivalen och såg Tyskland vinna stort. Härlig låt med galet söt tjej!

bloglovin

7 comments on “OK – rätt låt vann

  1. jag tyckte också att rätt låt vann 🙂 Den var faktiskt ganska överlägsen! 😀

    sv: Tycker jag med 🙂
    Billigt godis är verkligen farligt! Inte bra alls, jag som hade lovat mig själv att nu, nu skulle jag bli nyttig. Jo pyttsan 😉

  2. Jag håller med, jag har tom sjungit på den! Jag visste inte ens att jag gillade den förrän jag hörde att den vann! 😀 Haha!

    SV; Tack så jättejättemycket! 😀 Blir jätteglad avatt höra det!

  3. Haha tycker du? jag gillade inte den låten så speciellt mycket, tyckte att danmark, ryssland, grekland, och han den där med pottfrisyren skulle ha vunnit hahahha

Kommentera

