Dumma jag

Jag är känslomänniska – så är det bara. Blir jag glad så blir jag väääldigt glad, blir jag ledsen så blir jag jätteledsen, blir jag arg så exploderar jag, det är så jag funkar. Tyvärr, för det ställer till det ibland när jag inte kan bara släppa saker och ta dem för vad de är – dvs ofta inte så stora som jag känner dem just då.
Just nu har jag sårat människor jag tycker mycket om och respekterar, jag har snackat för mycket och gjort en stooor höna av en halv fjäder. Dumma, DUMMA jag.
Jag kan inte annat än be om ursäkt och lägga mig platt på marken för att försöka ställa saker och ting till rätta igen. Jag är så ledsen och eftersom det är jag så är jag ju såklart typ ledsnast i världen…

bloglovin

av saraconnemara Postat i Övrigt

Kommentera

