Hemkommen…

Nyss hemkommen från Stockholm och en bra utbildning som som alltid gett en massa inspiration och aha-upplevelser! Tyvärr var det på håret att det inte blivit nåt för när jag och Lisa kom dit där vi trodde att det var (brukar alltid vara där) så visade det sig att vi hamnat mitt i Kommunals kongress istället 8) Hm… stötte på Wanja Lundby Wedin i trappen som konstaterade att det regnade. Mmm…. det märkte vi som gått en bra bit i SPÖregn och redan var blöta om fötterna. Bara att försöka luska ut vart de flyttat oss och till slut visade det sig att det var på ett annat ställe som låg på vägen, men då hade vi redan hunnit knalla tillbaka till stationen igen bara för att alltså vända om. Man kan inte annat än skratta åt eländet, och jag har aldrig uppskattat så mycket att komma in i värmen tror jag 😉
Hur som helst – en bra dag i trevligt sällskap med FANTASTISK lunch, så jag är nöjd men sååå trött nu.
Tacos och rödvin blir det ikväll innan jag svimmar i soffan.
*ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ*

bloglovin

One comment on “Hemkommen…

Kommentera

