I morgon startar rean!

Jobbade idag och vi packade upp rean tills i morgon. RIKTIGT bra rea som jag själv nog faktiskt måste handla en del på TROTS mitt köpstopp. Fast det är klart – det är lite skillnad att köpa en burk body butter än en dyyyr blus från Odd Molly… Skiljer typ en kvarts månadslön för mig som inte jobbar så mycket så valet är ganska lätt.
I morgon kommer jag och Nora att åka till stallet för hon beklagar sig såååå över att hon inte fått pussa på Trixan på flera dagar men innan dess åker jag nog in och plockar åt mig det jag vill ha i reaväg… 😉

bloglovin

2 comments on “I morgon startar rean!

  1. SV: Klart 😀 Jag älskar att ha fullt upp, man måste ju aktivera sig 🙂 Sen är ju att ha fullt upp i stallet och fullt upp med skola och annat skit en annan sak..

  2. Rea är alltid kul (om man har pengar vill säga). Jag har också belagt mig själv med köpstopp, men så blir det om man ska kunna bekosta de där fyrbenta. Och det är det värt tycker jag. Vilka mysiga avslutningsbilder. Ibland kan man längta tillbaka till när barnen var små och gick på ridskola. Det hände mycket roligt!

Kommentera

