Odd Molly REA!!!

Jag har köpstopp just nu. Totalt köpstopp och jag SKA verkligen hålla mig, men hur lätt är det när Milk and Honey har 30% på Odd Molly?????? En massa fina saker jag vill ha såklart, men NEJ NEJ NEJ jag titta och suktar men handlar ICKE!
Duktiga jag! 8)

Mina mesta vill-ha-plagg från just den här rean:

Förresten var vi och tittade på huset idag igen och mäklaren var hos oss och värderade vårt och vi är ju sugna… Ett beslut måste fram snabbt så mer än en dag eller två har vi nog inte på oss att bestämma hur vi ska ha det. Tål att tänkas på. Ett liiiitet tag.

bloglovin

2 comments on “Odd Molly REA!!!

Kommentera

