GLAD MIDSOMMAR!!!

Idag fyller jag år och tänker inte göra ett nyttigt dugg på hela dagen!
Vi började med champagnefrukost med jordgubbar i morse eftersom det dessutom är vår förlovningsdag, sen var det tårtkalas och nu har vi avnjutit sill och färskpotatis. UNDERBART!

Ha en härlig midsommar alla så får vi höras igen i morgon!

bloglovin

3 comments on “GLAD MIDSOMMAR!!!

  1. Ja, då får man väl säga Grattis * 2 😀

    Ha en riktigt mysig midsommar så möts vi på internet någon annan dag 😉

    Kram

  2. HAHAHA Jag kollade din blogg efter läst inlägget hos mig. Vilket sammanträffande att ni oxå har förlovningsdag på din födelsedag. Jag fyller själv år i morgon och min nuvarande make hade för 4 år sen skrämt mig i över en vecka med att han skulle komma med en valp åt mig men i stället så drog han fram ringarna och friade 😀

    Visst är bilden på Tom och tanten skön. Tantens reaktion var att blänga under lugg på mig när jag passerade och Tom verkligen morrade och visade tänderna innan han suckade tungt och reste sig upp. De är roliga de där pållarna 🙂

Kommentera

