Det vackraste jag vet

Det här är den vackraste Sara connemara som finns…

Hon är knasig och dryg emellanåt, bekväm och larvig ibland men min bästis och den finaste ponnyskruttan i hela världen!

bloglovin

3 comments on “Det vackraste jag vet

  1. Va duktig du varit när jag läser inlägget innan detta.

    MEN SÅ FIN. Vacker.Ser nästan ut som en arab.

    Min bästis förr… när jag var tonåring och även nu om vi inte bott så långt bort och tappat kontakten:) älskar Connemara. Hon var rätt känd i hästkretsar. PÅ sjuttiotalet.

    Jag red hennes hästar när jag var yngre. FINA hästar. Hon hade nog tjugo som mest.

    Kram
    /Susanne

  2. Hon är supervacker din pålle! Min första gång på hästryggen var just på en connemara. Jag var 4 år gammal och hon hette Robusta. Men shite vad du fejjar och står i! Ta en paus i värmen, kvinna 😉 Njut av helgen! 😀

  3. Otroligt vacker häst. Fick mig att minnas min Barbie-häst jag hade som barn. Samt min cerisefärgade plånbok som jag med kulspetspenna textat ”Häst is best. Moped is pest” på. 😀

Kommentera

