Tjusigt värre!

Idag var jag och Daniella ute i skogen och strosade runt med Trixi och Sara i en dryg timme. Sååå skönt.
Det har varit två visningar på huset under dagen så vi fick inte komma hem för då stökar man ju ner hur man än gör 😉 På eftermiddagen var jag hos frissan och kostade på mig slingor, färg och klippning och det blev så himla snyggt med riktigt knallröda kopparfärgade slingor och cool bob-frisyr så jag är jättenöjd.
Ibland måste man göra en drastiskt förändring och våga lite så det kändes som om det var på tiden. Hur ofta gör jag nåt för mig själv??? Dock är jag inget fan av dagens outfit och en massa ego-bilder så jag bjuder inte på några foton.
Vi har också fixat transporten idag och satt dit hästnamnen som legat ett tag men som jag inte hunnit ta tag i förrän nu. Blev dötjusigt!
Kolla in:

bloglovin

One comment on “Tjusigt värre!

  1. vad fint me hästnamnen på transporten! vad har du för hästar?

    sv: är väl kanske min häst som är ett undantag och har alldeles för mkt energi fastän han går på kraftigt bete 🙂 när det är riktigt varmt står de inne mitt på dagen, taskigt annars 🙂

Kommentera

