Skogsmorgon

Det härligaste som finns är att ta med sin en av tjejerna och bara loda runt på småvägar och mysa med ponnyskruttarna. Nora var med och vi travade och galopperade i skuggan i skogen där det inte var lika hett som över allt annars.
Nu är jag bara hemma och vänder för jag ska åka och jobba så jag slänger ut lite bilder från idag.



Bästa vänner genom allt

Gott med kallt vatten efter ridturen

Den näsan är inte att leka med 🙂


Smaskigt värre!

bloglovin

4 comments on “Skogsmorgon

  1. WOW vilka fina barn du har SÖTA….. OCH gulliga hästar. De ser harmoniska ut. Ja både barn och hästar.

    Jag tycker den är så bra ”Någonstans I Sverige” och jag gillar den låten med U Billqvist så mycket. Nostaligi och jag blir alltid berörd av den. Rörd och berörd. Jag har gått och nynnat den sen igår haha. Släpper inte ur skallen. Okey jag vet det har med förra inlägget att göra. Sorry;)

    Önskar dig en bra dag

    Kram
    /Susanne

  2. åh tack :))

    min häst har ju tyvärr inte vett att ställa sig i skuggan när det är soligt, suck! han ställer sig vid grinden i stället i hopp om att någon ska plocka in honom!

    fina bilder, söta ponnyer!!

Kommentera

