I kväll är jag…

… på konsert och står och gungar i takt med en massa andra till Lars Winnerbäck på Stångebro i Linköping.
Mer om det i morgon.
Därför blir det inte heller något långt, insiktsfullt inlägg utan jag bidrar endast med en random film på bästa Sara från förra sommaren. Det är Daniella som rider och de är så duktiga. Ännu duktigare har de blivit under året som gått sedan dess – de har gått från L:C dressyr till L:A.
Nu på sommaren blir det väl lite si och så med dressyren men igår när jag var i skogen så vet jag inte vad som tog åt Sara (som ju är sjukskriven från allt dressyrande fram till ridlägret om tre veckor). Hon började självmant söka sig ner i form och trampade på som sjutton i skogen utan att jag bad om det. Kanske börjar hon vilja jobba lite igen…? 😉

bloglovin

3 comments on “I kväll är jag…

  1. hehe 🙂 Ska prova lite stövlar, vad tycker du om veredusstöveln då? 😀

    sv. taack 😀 Näe, han är en maxad c korsning mellan welsh/arab och jag har precis köpt honom :’)

Kommentera

