Är det inte konstigt…

… att de dagar jag inte skrivit något förrän väldigt sent på kvällen så att de flesta väl gett upp om att få ett inlägg har jag alltid flest besökare? De dagar jag verkligen ansträngt mig och totat ihop något riktigt så dalar det emellanåt… Hur i all världen hänger det ihop???
Håller på att fixa med en ny header så därför har jag inte hunnit skriva idag men bjussar på en bild på vackraste tanten 😉

bloglovin

av saraconnemara Postat i Övrigt

3 comments on “Är det inte konstigt…

  1. Den där iaktagelse har jag oxå gjort.
    Är jag uppe tidigt och skriver en blogg exemplevis om Blekingeleden är besökarna få ……….läsning av den bloggen sker oftast en eller ett par dagar efteråt och då kommer ev kommentarer oxå.
    Skriver jag av någon anledinge sent eller inte alls så är läsarna fler och jag kan se att de bläddrat bland gamla , riktigt gamla bloggar…………

  2. När jag bloggar sent är det ofta folk som tittar in ett par gånger under dagen för att kolla om bloggen är uppdaterad än. Har de då en dator på jobbet och en hemma, eller om de har varierande IP-nummer så blir det fler besökare. Eftersom de flesta läsarna vet att jag sällan uppdaterar mer än en gång så kollar de inte igen om jag bloggar på morgonen och de ser att jag bloggat för den dagen!

Kommentera

