Odd Molly Livealot Blouse mm

Den här godingen köpte jag för presentkortet jag fick av tjejerna på jobbet. Den kostade 1299:- och med rea på 35% hos Kings så betalade jag bara 348:- själv och det kändes heeeelt ok 🙂
Det är en Livealot Blouse #M10-862 från Odd Molly i chalk och den är så himla vacker att jag inte kan låta bli den utan har haft den tre dagar i rad nu med ett linne under (för att den är lite genomskinlig och för att inte behöva tvätta den på en gång).
Kommer att bli en favorit – det känner jag direkt 😉

Annars har jag hittat denna goding som just nu står högst upp på min önskelista… SÅ VACKER!!! VILL HA!!!

Rätt färg, rätt stil, rätt…. allt! Den heter TUTU T88 #447 och har allt jag vill ha av en blus. Så den som har en sån liggande i stl 1 och känner att ”den använder jag ju inte” kan höra av sig till mig 😉 Nypris är 1899:- och det är liiiite utanför min budget för tillfället liksom 😦
Men drömma kan man ju alltid!

bloglovin

6 comments on “Odd Molly Livealot Blouse mm

  1. Jättefina båda två och 348:- själv är ju helt okej 🙂

    Men du – stl 1 !! – du måste vara liten du. För jag antar du menar amerikans stl – jag har ju precis varit där. Själv har jag stl 8 … 1 är ju supersmå hihi.

    Ha en fortsatt bra dag!

  2. Snyga båda. Jag har lite svårt för en sortens av ärm men annars superfina. Lyckligt lottad är du med en fin OddMolly. Jag hittade en jeansklänning som jag blev döööförtjust i. Men just den var en aning för dyr för att jag så gärna vill ha den men det finns mycket annat.

    Kram
    /Susanne

  3. Haha – sicken tur 🙂
    Min dotter, 12 år, kan nästan ha stl 1 … hon behöver eg stl 0 men 1 går i typ tröjor och sånt. Så jag tänkte att du måste vara vääldigt smal.
    🙂

  4. Hello!
    Are the blouses ”Tutu & Livealot” both size 3 or 4 and for sale?
    Please contact me as soon as you can 🙂
    Thankyou very much!

    Kind regards,
    Gina

Kommentera

