Fyndat!

HA! Jag har letat jodhpurs med stålhätta jättelänge och visst finns det, men de är ju så himla DYYYRA! Jag har ett par som hängt med länge nog nu och som håller på att ramla i småbitar så när jag stolpade in på CityGross för att köpa flugmedel (som de inte hade för övrigt – slut) så sprang jag på dessa för 399:-. Inget att fundera på så jag slog till direkt. Daniella hade likadana förut och tyckte de var jättebra – inget kan bli värre än de jag redan har…
Nu kanske jag kan gå utan att tappa sulorna utanpå eller fodret inuti som varit problemet med de andra ett tag nu 😉 JIPPIIII!!!
bloglovin

3 comments on “Fyndat!

  1. Snällt att någon tycker det. 🙂

    Jag hade de skorna tidigare, de gick sönder och lädret flagnade, men helt ok för priset!

  2. För det priset är de heeeelt ok – inget är värre än det jag hade och jag har helt enkelt varken råd eller lust att lägga typ 700:- på skor just denna månad med hovslagare och annat skoj att betala… Jag är glad om de hänger med över sommaren 😉

Kommentera

