Bästa tanten

Jag har den bästa tanten i hela världen!!! Var ute och red båda hästarna igår och de har stått i en vecka eftersom vi varit i Göteborg och sen har jag ju jobbat hela veckan, men Sara var heeeelt underbar trots det!
Mjuk och följsam, framåt och glad och jag bara satt och njöt och kände att så ska det vara att rida!
Den lilla röda har ju också stått en vecka och det märktes dock lite mer 😉 Hon var väldans glad och sprallig och gick mera uppåt än framåt, men hon är ju så gullig och vill inget ont, så det var bara att skratta åt eländet och försöka rida ihop henne efter bästa förmåga. Gick sådär. Hon är som sagt som en femårig liten unge – det liksom bubblar över ibland och hon kan bara inte hålla sig i skinnet, men vad gör det? Hon gör ju inget för att vara dum, livet är bara så KUUUL! 🙂

Hon är så söt med sin fladdriga man!

Idag har jag jobbat hela dagen och nu på kvällen ska S. och jag ut och äta eftersom vi plötsligt blev Emilia-fria. Hon ska sova hos S.’s syster i Linköping så vi passar på! 😉

Bye…

bloglovin

Kommentera

