Kräftor

Idag har jag jobbat hela dagen så när S. ringde och sa att Emilia ville sova en natt till hos sin faster i Linköping och föreslog kräftor ikväll så var jag ju inte den som sa nej.
Vi åkte ut till Maxi och handlade färska kräftor, västerbottenost och annat mumsigt så nu ska jag slänga ihop en paj och sen blir det gott-gott!!! 🙂
Jag är jättehungrig så det är frågan om jag kan vänta så länge bara. Man hinner inte äta så mycket på en lördag i butiken och oftast väljer jag dessutom att inte ta någon rast så det känns som ett stort hål i magen just nu.
Nähä – det här duger inte! Ut i köket och börja fixa!!! 😉

bloglovin

Kommentera

