Tid att andas och tänka

Jag älskar verkligen att strosa i skogen med en rund och go ponny och bara vara och inte behöva vara social eller trevlig utan bara loda omkring utan mål och må bra.
Idag var jag ute i två timmar med trevligt sällskap och Sara och Trixi blev ordentligt avrastade kan man säga. Var inte riktigt meningen att vara ute så länge men vi red lite vilse liksom… *HAHA* Vi hittade i alla fall en jättelång galoppbacke och små härliga travvägar som jag inte sett förut så nu mår jag så bra inuti. Ikväll blir det kantarellstuvning… *MUMS*

bloglovin

3 comments on “Tid att andas och tänka

  1. SV: Tack 😀 (eller vad man nu säger :P)
    Ja.. Winnerbäck är en gud! Helt fantastiskt.. Han bara tok-äger.. Jag är inte en sån som går på konserter och festivaler och sånt, men Lasse är ett undantag 😀

  2. Ja, det måste väl vara rätt lätt att rida vilse ute i kolmårdsskogarna =)
    Jag har ett hemskt dåligt lokalsinne, vet inte hur många ggr jag red vilse som ung.
    Nu håller jag mig till välkända stigar *s*

Kommentera

