Idag…

…befinner jag mig i Stockholm hela dagen på make-up-kurs med jobbet. KUL!!!
På vägen från tåget hämtar jag tjejerna i stallet och hinner kanske till och med kika lite på deras lektion om jag har tur.

Igår var jag och Nora ute med Trixi och Sara i skogen i en och en halv timme och bara strosade runt, galopperade foooort och hade en härligt mysig eftermiddag tillsammans efter att jag jobbat klart. Gud vad det känns gott i magen efter en sån tur!

bloglovin

3 comments on “Idag…

  1. Hej, Kul att du hittade min blogg! Ser att du är på Lilla Hageby och tränar ibland, jag har hästen ovanför på Smedby Gård.

    Hoppas det går bra på lördag på NFK, jag var där i söndags och hoppade en 110cm.

    //Kicki

Kommentera

