Väldans mycket att göra liksom…

Idag blir det typ ingen inlägg. Eller jo, det blir ju ett litet eftersom jag skriver just nu, men jag har 100 saker att göra så jag har egentligen inte tid att sitta här.
Just nu har jag en västerbottenpaj i ugnen som vi ska ha ikväll när vi äter kräftor med jobbet hemma hos Emelie. Jag stänger butiken ikväll och sen åker vi dit och äter gott, umgås och har trevligt. Inte mycket jobbsnack utan bara för att vi trivs med att göra saker tillsammans. Det är himla trevligt faktiskt!
Men innan dess har jag hittills hunnit med att åka och handla ingredienser till pajen, smälla ihop den, ta reda på diskmaskinen och tvätten och nu sitter jag och väntar på att äggklockan ska ringa.
Börjar jobba halv tre, men måste hinna köpa lite saker i stan innan dess (bl a en ny plattång eftersom Milla lyckades tappa min i golvet igår kväll så den sprack totalt) och äta lite lunch kanske också. Annars blir det vääääldigt långt till kräftorna vid åtta ikväll.
SÅ! Nu får det vara nog!
Ger er en random bild bara för att lätta upp detta ganska trista inlägg lite 🙂
Min vackra stora dotter:

bloglovin