Blocket

Vi sitter just nu och dammsuger Blocket efter diverse bra-och-ha-saker man kan behöva när man flyttar. En garderob till Daniellas rum till exempel och gärna en snygg, fräsch, svart skinnsoffa med 3+1+1. Man hittar mycket märkliga saker när man börjar leta… och mycket ruskiga saker…
Hittills slår nog detta soffbord alla rekord. Jag har aldrig i mitt liv sett något så gräsligt!
Finns dock att hämta i Västerås för den som känner för att lägga upp 2300:- för ett bord med inbygd eka.
Intresserad? Någon?

bloglovin

3 comments on “Blocket

  1. Tyckte det var lite häftigt jag

    Men jag är ju lite ”eljest” :-S

    Vet inte om jag skulle vilja ha de stående hemma, men ändå 😛

    Kramiz

  2. Jag hoppar nog bordet…….
    Kul att läsa om hästar i gamla goda Norping. Själv började jag min ridbana ute på Åby ridklubb.
    Du funderade på Björkängs gård.
    Min stortjej, som fyller 10 år senare i år och snart har ridit i två år, var helnöjd. Det var kul, mycket häst, kul kvällsaktiviteter och god mat. Ledarna tog bra hand om tjejerna och ridlärarna var bra. Det ställdes lite krav och hon utvecklades enormt. Hon kunde tränsa helt själv efter den veckan. Mycket seriös ridträning. Det kallas ju också för träningsläger. En jättefin anläggning med nytt ridhus. Vi har ingen egen häst, men alla hästar som var med på lägret verkade bra och snälla. Bra och seriösa arrangörer. Vi kan verkligen rekomendera Björkängs gård.

Kommentera

