Snälla, snälla ni…

…rösta på min bild HÄR hos Lindapauline.se
Om alla ni som läser kikar på bild nr 7 och bestämmer er för att ni gillar den mest (och det hoppas, hoppas jag att ni gör) så skriv en kommentar i kommentarsfältet så kanske jag har chansen att vinna en proffsfotning som jag i så fall tänker ge bort till min stora, bästa dotter. Så Magda – se till att rösta och se till att alla dina kompisar också gör det så kanske du får bli stylad och fotad… 🙂
Snälla, snälla ni – lägg en röst på bilden av Nora och Trixi!!!
*blinkar lite lätt med ena ögat och ser bedjande ut* 😉

Den här bilden är det:

Visst är de söta ihop?

bloglovin

12 comments on “Snälla, snälla ni…

  1. nu har jag gjort min plikt och röstat, skulle röstat på den även om det inte var nora. Hur fin var cykelbilden liksom? Hmm.. förresten kära upptagna mamma, vi ska ringa på en lägenhet imorgon som vi antagligen kommer ta om det ser bra ut, så nu får den där mäklaren snart dyka upp 😉 Ni kan ju ha det i åtanke i flyttkaoset! 😉 Har även länkat tävlingen i min blogg förresten…

  2. Jättefin bild, du har min röst! =)
    Svar: brukar äta bulgur eller couscous till fiskbiffarna med lite romsås och sallad till! =)
    Ha en fin dag!

  3. Lycka till i tävlingen. Härlig känsla i bilden 🙂

    Svar: Tack så jättemycket! Kul att du tycker att det verkar kul med distanskurserna och att du gillar mina bilder! 🙂 Det vore kul om du eller din dotter vill gå kursen 😛 🙂

  4. haha jaaa ow, vad söt bild! 🙂
    tålamod min vän, tåålamod. 😛 har man bara lite tid över, och det kliar i kjreativiteten så. 😛
    annars kan man ju alltid googla lite inspiration..^^ 😛
    pöss

Kommentera

