Sommarfototävling

Det har väl inte undgått nån att jag är med och tävlar hos Lindapauline.se och jag kommer tjata på er ända tills på fredag om att rösta på bilden av Nora och Trixi i sommarhagen.
Tjata, tjata, tjata! 🙂
För visst är de fina och visst vill ni rösta på just bild nr 7 – eller hur!?!?!? 😉
Ni som inte gjort det – hoppa in dit och kolla vettja!!!

6 comments on “Sommarfototävling

  1. Har röstat på nummer 7 nu.

    Vad heter Trixi ?
    Heter hon Trixi fire ? 😉 hon är så lik en häst som heter de.

    Sto, fux m.m. c-ponny tror jag hon är.

  2. Okej. 🙂
    Då är det den hästen jag trodde.

    Har ridit ihop med Ida johansson, när jag stod i deras grannes stall med min förra ponny.
    Då red jag o ida o några till ut i bland på skogsturer.

Kommentera

