Sista chansen…

… att kika in hos Lindapauline.seoch rösta på sommarbilden på Trixi och Nora – dvs bild nr 7 😉
Jag sa ju att jag skulle fortsätta tjata *haha*
Fototävling alltså – hjälp oss att vinna!!!

5 comments on “Sista chansen…

  1. Hoppas ni vinner. för fotot sticker verkligen ut bland de andra. Men som du vet har jag gillat den från början eller rättare sagt efter beskärningen 🙂

  2. jag ska titta på det efter jobbet. Vad kul du hittade min blogg i alla fall trots jag skrivit fel. Ska rätta till det sedan.För det var rätt blogg du hittade. Ja är du hästintreserad finns det många bilder bakåt att titta på med nyfödda föl hingstar och nu senast araber och en andalusier..ciao

Kommentera

