Sovrumsrenovering

Långt ord det blev… 😉
Äntligen har jag fått upp tapeten i nya sovrummet så nu ska det bara flyttas in möbler och sen är det klart!
Den är så underbart kitchig och jag tycker den blev precis så läcker som jag hoppats på. Kommer från PIP tapeter och var inte billig men cool 🙂

Såhär trist var sovrummet innan, medan jag höll på att måla och spackla:
Inte så kul…

Medan jag höll på att fundera ut hur jag skulle skära till våderna:

Och när det var klart!

Vad tycks? 🙂

7 comments on “Sovrumsrenovering

  1. Lite udda men snyggt. Ser jag rätt att ramarna – tavlorna endast finns på tapeten? Frågan är i så fall varför inte riktigta tavlor/ramar?

Kommentera

