Glada dagar!

Och jobbiga dagar… Vi packar för fullt och kör upp saker till nya huset och i morgon kommer flyttbilen och hämtar alla möbler så det blir sista natten här hemma inatt. Känns lite konstigt men samtidigt bra 🙂

Jag fick ett glatt besked idag som jag funderat mycket över och som jag tror kan bli riktigt bra. Jag tror och hoppas att det blir som jag tänkt så jag väntar med att säga nåt innan jag vet till 100%.

Nu blir jag nog borta från bloggen ett par dagar eftersom jag måste montera ner datorn och ta med den. Kanske inte direkt prioriterar internet när jag har femhundra andra saker att fixa med…

Idag installerade vi i alla fall Twixen i sin nya fina utebur och Emilia var med och hjälpte till. Hon äääälskar honom!!!
Han fick gosig halm att bädda i och nytt godis och såg väldans nöjd ut 🙂

Kommentera

