Nu är de på väg…

Det känns lite konstigt när flyttkillarna varit och hämtat alla möbler. Huset ser så stort och tomt ut och det ekar i alla rum. Det är ändå helt otroligt hur fyra killar kan bära ut ett helt bohag från 9 r.o.k. på en och en halv timme! De var attans så effektiva! Nu är de i nya huset och bär in allt igen och S. är där och tar emot dem.
Så återstår bara att packa upp men det är ju ganska rolig syssla förutsatt att man har en aning om var man ska göra av saker och ting. De får hitta sin plats allt eftersom. Allt får ta sin tid – jag orkar inte stressa mer nu…

Och på söndag är det val… Jag ska göra vad jag kan för att få det som jag vill – dvs lägga min röst och hoppas att jag inte behöver vakna på måndag morgon och inse att jag måste lämna landet 😦

Kommentera

