Igår…

…blev det inget inlägg.
Nora (som hade studiedag) och jag var ute i skogen med hästarna på en lång tur med mycket galopper och skrittlunkande i helt fantastiskt höstväder. Sol och sån där kylig, lite krispig luft. Underbart. Tanten var ju inte ordentligt riden på ett par veckor, men uppförde sig för det mesta exemplariskt. Några luftsprång fick vi men helt under kontroll 🙂
Direkt hem och duscha och så till jobbet där inventering väntade och när vi var färdiga var klockan strax efter ett så när jag kom hem halv två inatt var jag inte så sugen på att blogga direkt…
Idag vaknade jag och hade ont i en tand så nu ska jag ringa tandläkaren. Verkligen det bästa jag vet. Verkligen. Inte. 😦

2 comments on “Igår…

Kommentera

