Spöken?

Vi undrar lite över huset… Stefan har alltid varit känslig för det där lite övernaturliga och han har ända sedan vi flyttade in för en och en halv vecka sedan hävdat att han känner nåt konstigt i huset. Att han ser något i ögonvrån ibland, att han känner ett kallt drag där det inte kan dra osv. Jaja, har jag sagt, men så i förrgår kväll när vi lagt oss så hörde vi nån som gick på övervåningen men när vi gick upp för att se om det var Emilia som var uppe och på toa eller så, så sov alla barnen gott i sina sängar. Nu ikväll hörde jag att Stefan kom hem ute i hallen, men det gjorde han inte. Jag fattar ingenting.
Jag skulle gärna ha ett litet snällt och lagom diskret husspöke, men det får bara dyka upp när jag inte är ensam hemma för då blir jag livrädd!

2 comments on “Spöken?

Kommentera

