Sjukt trött

Nu har jag jobbat 12-timmarspass fyra dagar i rad och jag känner det i både kroppen och huvudet. Jag är så himla trött men så länge jag är igång känns det ju inte. Det är när man kommer hem och sätter sig som man bara ramlar ihop i en blöt liten fläck. Man blir trött både av att jobba med kroppen som vi gjort medan vi byggt hela butiken och av att vara übersocial med alla kunder.
Vi har i alla fall haft det sjukt roligt denna veckan medan vi byggt butiken och idag öppnade vi till slut! Det har varit en härlig stämning bland både kunder och personal, vi har haft bra försäljning och fått flera nya stammisar känns det som. En väldigt lyckad dag tyckte vi alla när vi stängt och stämt av lite. Och rolig!!!

En annan dag (kanske i morgon – vem vet?) så ska jag skriva nåt lite mer givande men nu är jag så slut så jag lägger ner och svimmar. Igen.

STORT tack i alla fall till Sandra och Annje som var så himla gulliga och tog hand om ponnypluttarna åt oss idag. Jag hade verkligen inte orkat åka och mocka också efter den här dagen. Känns som om jag inte sett pållarna på allt för länge men jag har helt enkelt inte hunnit. Så är det ibland. I morgon är jag dock ledig och då blir det stallet en sväng på eftermiddagen. Det är skönt och rogivande när man har mycket runt sig.
Stort tack också till Magda och Nora som kom in ett par timmar efter skolan och hjälpte oss att gå runt och dela ut flyers och prover i hela centrat. Ni drog in sjukt mycket kunder till oss som inte hittat dit annars.

Nu blir det *zzzzzzzzzzzzzzzz*

Kommentera

