Fullt upp!

Jag jobbar typ dygnet runt just nu känns det som men det är så himla roligt! Vi är ett bra team och alla är laddade till tusen så det här kommer nog gå bra. Dock känns det som om jag aldrig ser mina älskade hästar utan bara jagar någon som kan hjälpa mig med dem. Nu har jag faktiskt flera gulliga människor som bara VILL hjälpa till och det känns skönt så jag är inte orolig på nåt sätt men ibland vill man ju bara åka och mysa själv också. Idag jobbade jag först heldag och sen åkte jag direkt till stallet för jag hade kvällsfodringen. Mockade, gjorde foderpåsar och hinkar och hann till och med rida Sara ett pass innan fodringen och det var precis vad jag behövde efter en lång och stressig dag på jobbet. Det är verkligen rogivande.
Nu är det sängen som gäller för jag jobbar i morgon också. Såklart.


Tittut!!! 🙂

Kommentera

