Långa dagar

Det blir långa dagar just nu. Jag står mest på jobbet och hinner inte så mycket annat. Det är roligt men jag känner att jag skulle vilja hälsa på i stallet lite oftare för jag saknar ponnyskruttarna jättemycket. Jaja, den tiden kommer också. Det här är ju under en begränsad tid till efter jul och lite till så det må vara hänt. Jag har i alla fall roligt på jobbet och då gör det inte så mycket.
Nora hade hoppkurs i går för Jennifer på NFK och det hade tydligen gått jättebra sa hon. De hade hoppat bana på typ 80 cm och hon var väldigt glad och nöjd med Trixan som varit så duktig! 🙂
Hade velat vara där och titta, men jag….. jobbade. 😦

Sommarbild

Kommentera

