Effektiv

Innan jobbet idag hann jag med att laga en ugnspannkaka med bacon i (middag till ungarna), göra ett mumsigt blomkålsmos (att serveras med god wienerkorv till S. och mig ikväll), skruva ihop en sån här fåtölj från IKEA till Noras rum:

och en sån här rosa byrå till Emilias rum:

gå en promenad med hunden i härligt höstväder och köpa mellis till tjejerna som lämnades i stallet på vägen till jobbet. *puh*
Säg inte att jag inte utnyttjar min tid i alla fall 🙂 Jag kan vara effektiv när jag vill!
Jobbade till stängning (20.00) och då är det rätt skönt att komma hem och se att allt är klart så man bara kan svimma i soffan 😉

2 comments on “Effektiv

  1. Mycket fin byrå, skulle gärna ha den i rosa jag också! Dock kunde jag ”glömma min dröm” (enligt M), så det fick bli en brunsvart istället. Snyft!

Kommentera

