Glad och stolt!

Nora blev tillfrågad idag om hon ville vara med på Lektions-DM i dressyr (*haha* hoppryttaren ska tävla DM i dressyr… hur gick det till…? 😉 ) på Åtvidabergs Ridklubb den 13e november. KUL! Det är ju roligt att ridlärarna inser att hon börjar bli så pass duktig nu att de vill skicka ut henne och tävla för klubben. Och i dressyr dessutom 🙂 Hon får ju inte har Trixi för det är bara öppet för lektionshästar och lektionsryttare, så hon måste välja en annan häst och det är ju lite bråttom nu. Vi hoppas att den hon helst vill ha får vara med så kommer det nog att gå kalasbra. Norpan är taggad till tusen 🙂 Och inte så lite stolt!

Duktiga Norpan och Trixan på lokal tävling på NFK i somras

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har jobbat heldag igen och är rätt trött så jag tänker tappa upp ett bad och sen glida ner i sängen med Emilia bredvid mig och sussa. När pappsen är borta får Milla sova hos mig på hans sida och det tycker hon är mysigt. Då hämtar jag henne när jag ska lägga mig och hon är tung och varm och knappt vaken där hon hänger som en liten påse på min arm. Då vill man bara ligga jättenära och lyssna på henne när hon sover och snosa henne i nacken som man gjorde när hon var liten bebis. Myspys…

Kommentera

