Högvinst!!!

Idag vann jag ett fint pris! Har ni läst om ICA som har lotter på sina egna produkter på nåt vis? Man kan vinna en bil, en Thailandsresa och en massa andra fina saker. Jag trodde det där var typ bluff eller så för jag har aldrig hört nån som vunnit nåt. Tills idag… När jag handlade min frukost på ICA Kvantum så började det plötsligt lysa en liten lampa som signalerade VINST och jag fick ut ett låååångt kvitto där det stod att jag var den lyckliga vinnaren av… ett paket cornflakes. Alltså – hallååå! Cornflakes!!!??? Ingen bil? Ingen resa? Cornflakes? OK, bättre än inget men ändå lite antiklimax liksom…
Berättade det för Magda som också vunnit minsann – en påse riven ost. Eh…

3 comments on “Högvinst!!!

  1. Hahaha så roligt inlägg. Fick mig att skratta. CORNflakes på 125lotter. GRATTIS!!!

    Haha du gjorde väl kullerbytta och skrek YES. Men det går ju inte ens att kombinera. Era vinster. Cornflakes och riven ost hur gott smakar det ihop, på en skala ett till tio.

    Tur jag inte handlar på ICA längre när man inte man vinna de fina priserna.
    Nu kommer jag fnissa åt detta roliga resten av dan.
    Ha en bra helg
    Kram
    /Susanne

  2. 😀 Härligt! En vinst är ju faktiskt ändå en vinst! När jag var 10-11 år så var jag med i en tävling gällande ansiktskrämer (som jag knappast behövde då).
    Jag vann då denna tävling och fick hem världens paket med en massa produkter. Min mor är allergisk mot parfymer och kunde inte använda dem, så jag nyttjade dem då själv som handkräm samt smorde in mina Barbie´s med dem då krämerna luktade så gott. *s*

  3. Rolig historia! 🙂

    Jag vann också på Ica för någon vecka sedan och tänkte YES!!! Tills jag insåg att jag vunnit en ”valfri flaska Ica shampo”, jag trodde jag skulle smälla av… Men men en vinst iaf.

Kommentera

